sobota, 5 września 2009

Pejzaże

Poniżej znajdują się zdjęcia z mojego pobytu w Stanach Zjednoczonych, w wakacje 2009 roku. Było wspaniale, zresztą widać. Nie wiem, czy te zdjęcia pasują do "Pejzaży", ale bardzo lubię te zdjęcia, dlatego własnie je dodałem. Ogólnie w Nowym Jorku, jest zbyt mało zieleni jak na tak duże miasto. Ale oczywiście to moje zdanie.

Strona zachodnia

Strona północna.
East - czyli część wschodnia :)
Nowy Jork z góry
Empire State Building z bliska

Manhattan ... 
Jest jednak "trochę" pięter :D
Iść ciągle iść, w stronę słońca... :)
Empire State Building. Widok znad rzeki Hudson.
zachód słońca na dachu w Nowym Jorku :)
nowojorski wróbel :D
Empire State Building

Cerkiew prawosławna w Brooklynie

To się nazywa "z głową w chmurach" :)

Poniżej chciałbym przedstawić zdjęcia aktualne czyli z początku września 2009 roku. Może właśnie nakłoni kogoś aby przeprowadził się na wieś... Mieszkam jak już można się domyślić w krajobrazie górzystym. Jakie są plusy życia tutaj? Sam zobacz :)

Krajobraz po burzy...

Mój chodnik. moja kałuża i ogólnodostępne słońce :)
Czarne Chmury

Jeżowa i chmury

Brak komentarzy: