wtorek, 4 maja 2010

Buhaha sprawdzian z fizyki

Dostałem dwa z fizyki brakło mi punktu do trzy... buhahaha. Stwierdzam, że powinienem się nie uczyć, ponieważ wtedy dostaję stosunkowo dobre oceny, a całą niedzielę, kiedy to uczyłem się tej pieprzonej fizdy trafił szlag. Po prostu tego nie-na-wi-dzę! Jest to podobno najłatwiejszy temat (drgania i fale) a ja z tego dostaję faje. Dajcież spokój. Andrzej Dużyński miał rację, mówiąc mi, ażebym nie dał się fizyce...
Za to dzisiaj śpiewałem z chórem na akademii szkolnej z okazji uchwalenia konstytucji III Maja, wyszło nawet dobrze i gadałem bardzo długo i "namiętnie" z Pawłem vel Żbikiem.
A potem byłem na majówce i rozgadałem się z Agatą De. a potem w drodze z majówki rozgadałem się z Błażejem Te... Chryste, jaki ze mnie małomówny człowiek jest xD
Aa... Wcześniej śpiewałem "Pokonam siebie" z Sylwią eR, jako że ona udawała Halinę Fr, a ja starałem się być jej kochankiem (powinno być z dużej litery, ale tak wygląda bardziej cynicznie...)
Brak jakichkolwiek zachęt (no, może oprócz tej +3 z biologii) uniemożliwia mi "zabranie się do nałuki" xD
Kamilo, list wyślę jutro obiecuję.

7 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Hmm fizyka to jakże interesujący przedmiot:)
Zawsze, czy bym się uczyła czy nie, dostaje 3xD

Cudnie śpiewaliście z Sylwią, aż mnie głowa rozbolała :D

Dońka;D

Marcccin pisze...

Haha no wiesz co...
powiedziałbym Ci "Weź "SPIERDALAJ"" ale w tym przypadku, szczególnie do niewiasty no... nie wypada xD
A czy Tobie też na tym interesującym przedmiocie zdarza się zasypiać? xD

Anonimowy pisze...

Zdarza mi się łapać 'zawiechy' xd takie piękne, że wydaje mi się, że lekcja trwa pięć min... hyhyxd

Dońka

Marcccin pisze...

To u mnie na odwrót :D Ja to jak mam zawiechę, to ciągle patrzę na zegar i lekcja trwa w nieskończoność, a szczególnie tak nudna jak fizyka xD

Anonimowy pisze...

PoDomko, a co masz z fizyki? Raczej nie trzy :D

Fizyka jest naprawdę ciekawym przedmiotem. I matematyka też :D Nie lubię tylko chemii i geografii :P

Ja tam śpię tylko na historii. (a mam ją rozszerzoną :P)

Szkoda, że nie mamy muzyki. :P

Zośka

Marcccin pisze...

Zocha, ja pójdę do Liceum z rozszerzonym WOSem xD

Anonimowy pisze...

heh to ja miałem 2 ale punkty;p