wtorek, 18 maja 2010

yy

Powódź jest. Ludzie święci. Ludzi świętych chyba jednak nie ma, tzn. ja takich nigdy nie spotkałem, aczkolwiek możliwe, że tacy istnieją. Ludzie święci... Dziwny temat.
Żółty przygnębia mnie potwornie, czemu wybrałem ten piekielny "miodowy" kiedy kazali mi wybrać kolor?
Dzisiaj odezwała się we mnie dusza artystyczna i kulturalna i poszedłem na występ Chóru z Kanady. Bardzo ładnie to współgra, ale jest dużo osób, to co się dziwić. Jakby w naszym chórze występowało więcej osób niż to 20 to też by grało. Powinno być 40, wtedy by było ładnie. Ale dziś namówiłem Monikę J. to będzie alt.

Ej, Boże gdzieś Ty?

Ta szkoła mnie tak wkurwia,  ludzie  tamże są tak pojebani, że głowa boli. I przepraszam za słownictwo, but I hate this school. I hate this teachers, I hate this Principal. Jak najszybciej wydostać się z tego bunkra.
A może będzie jeszcze gorzej, tam - dalej? Staram się o tym nie myśleć, rozchmurzę te piekielne myśli, może będzie lepiej. Może. 

Życie, to tunel kończący się DUPĄ!

Tak jak to w piosence Hey'a. Wszystko kończy się dupą. Po co starać się jak i tak pożrą nas robale lub "źli ludzie" posypią nami pola. Jakieś takie depresyjne stwierdzenia, ale przecież tak będzie.

Niektórzy są żałośni.
I to bardzo.
Przestało padać. Żeby tak było dłużej tylko. 

3 komentarze:

Beti444 pisze...

Dzięki:)

W sprawie koloru ścian głosuję za ciepłym, czekoladowym brązem, sraczkowatemu mówię stanowcze nie;)

Też wątpię w istnienie świętych ludzi...to coś jak jednorożce, chyba nie istnieją;)

A u mnie, szlag by to, dalej pada:/

Anonimowy pisze...

Ludzie w gimnazjach są naprawdę dziwni.

I przestań tak gadać, bo będzie 'emo';D

Dońka.

magdalena (ellemo) pisze...

"Życie, to tunel kończący się DUPĄ!" - dObrE!

(o, beti tu widzę u CIebie ... najs...)

co do szkoły ... cóż Ci możemy poradzić my, którzy szkołę dawno bądź nieco niedawno skończyli ;)

lajf is brutal and ful of zasadzkas end many paskudas of evry krok.

nie przejmuj się, bądź sobą i miej wyjebane na głupotę ludzką (również przepraszam za słownictwo)

joł