środa, 2 czerwca 2010

Po spowiedzi.

Od razu napiszę to co mnie dziś najbardziej denerwuje.
Alinka, bidulka się na mnie obraziła. Jak zawsze Bóg wie o co. Ale ja już tych jej humorów mam dosyć. Skończyło się babci sranie. Nie będzie "Siedzisz ze mną na biologi", nie będzie już żadnych uśmieszków i tych jej ciętych ripost... :/ Mam tego dosyć i nie mam zamiaru jej znać!
Wypierdalaj mutancie.

Co do tych ciekawszych i milszych wieści, to ja, Tomek tudzież Bananxdxd i Jacek Ka, jesteśmy emo :D mamy różowe długopisy ;D Tniemy się od razu w tętnicę i słuchamy bardzo ponurej muzyki xD 

5 komentarzy:

magdalena (ellemo) pisze...

UuUuUuUu... ostro :) jak brzytwa! ale czasami tak trzeba! ciach! i koniec :)

Marcccin pisze...

Wreszcie powiedziałem sobie dość ;)

magdalena (ellemo) pisze...

po co się męczyć?

dominikarykaczewska pisze...

Od zawsze wiedziałam, że jesteś emoxD

zielonamucha pisze...

oj tam, oj tam :P