środa, 9 czerwca 2010

To może to "Tylko mnie kochaj"?

Oglądaliśmy dziś taki fajny film na religii, tzn. zaczęliśmy tenże film oglądać, bo oczywiście ktoś musiał powiedzieć, że wcześniej go już oglądaliśmy. Zaiste, oglądaliśmy, ale tylko połowę, bo w drugiej połowie tego filmu znajdowały się sceny miłosne i nasz ówczesny cynicznie ukochany ksiądz Józef troszcząc się o nasze umysły i bojąc się zgorszenia puścił jedynie część pierwszą. Smutne. A dzisiaj gdy już nasz ksiądz wyłączył ów film, zaczął przeglądać inne.
W jednym strzelali do kobiety, przebili jej zacne ciało na wylot, zaczęli wyciągać serce (krzyknąłem: "macie ten swój symbol miłości!"), wątrobę (mi tam to nawet nie przeszkadzało, gdyż bardzo często oglądam takie krwiste horrory, ale innych ogarnął już spazm wymiotny. -STOP!

Ksiądz: No to co włączymy? "Tylko mnie kochaj!" - a co to jest?
wszyscy: O Boooooooże....
Ja: To już może lepiej włączmy "Galerianki"

Brecht.
Potem na języku jednym z moich ulubionych- anglosaskim, też było całkiem ciekawie, Owsik nie umiał czytać i Materaska się z niego przez pół lekcji śmiała ^^ Ale było git.
Oddałem trzydzieści zadań, żeby zaliczyć na trzy babce od fizdy, nawet się nie rzucała
Na chemię jutro zaliczam, to jest po prostu horror co ja mam z tych przedmiotów ścisłych...
Jutro jeszcze historia i mam nadzieję, że będzie pięć na koniec,
a pojutrze technika- też będzie pięć :)
Z polskiego tylko cztery, moja zacna wychowawczyni wyrzekła mi tymi słowy: "Marcin się po prostu za późno opamiętał" Może i ma rację, bo w drugim półroczu miałem właściwie same piątki, z tym, że w pierwszym miałem tróje i to mi tą całoroczną ocenę zaniżyło.

Boże, jak jest ciepło, ale cieszę się z tego bardzo, dzisiaj właśnie byłem z Aliną (Nasza nienawiść trwa jeden dzień, jak to ona sama stwierdziła) robić sweet focie. Macie tu jedną z koniem, a co ;D

do powiększenia- klik w fotkę:D
Macie prawie pokazaną moją "Czajkę"
Właśnie- jak Wam się podoba nowy szablon? ;)

3 komentarze:

Beti444 pisze...

Zawsze byłam beznadziejna ze ścisłych, mój umysł tego nie ogarnia(ł).
Ooo, rzeczywiście - bilety też zbieram:)
Podoba mi się ta fotka "wstępna":)

dominikarykaczewska pisze...

A ja ku mojemu ogromnemu zdziwieniu będę miała na koniec 5 z fizy! xd
był to dla mnie szok jak się dowiedziałam;d

A i kurde pięknie masz w tych górach...;d

Marcccin pisze...

W tych górach... :D Pewnie, że pięknie gdy byłem w Lednicy nawet brakowało mi tego widoku... ;)