wtorek, 13 lipca 2010

W klimacie PRL

Dziś sobie robiliśmy focie w klimacie PRL. Lata 70-te , te sprawy :D

tak to mniej więcej wygląda każdego dnia... :D Muszę się niestety pożegnać z starymi oknami, gdyż będą one zastąpione nowiutkimi :D Pachnącymi nowością

Z Eriką :D

Z Eriką II. W tle kościół w Dębnie pędzla Stanisława Berga.

Lubię urok starych zdjęć, mają to coś. Ba! Ośmielę się powiedzieć, że mają duszę :)


Nie wiem sam, z czego miałem taki koński polew, no ale cóż...

Tyle jak na razie ;D

5 komentarzy:

magdalena (ellemo) pisze...

"koński polew" ... dObrE!

Beti444 pisze...

I słusznie się ośmielasz, bo one mają duszę:))
Mam mnóstwo takich starych zdjęć, w większości nie wiem nawet, kto został na nich uwieczniony, i już się raczej nie dowiem, co daje pole do popisu mojej wyobraźni:)

dominikarykaczewska pisze...

Boże! Marcin..kocham to pierwsze zdjęcie...no naprawdę cudne jest.
I te górskie widoki odbijające się w szybie:))
aaa! <3
Jeju jak ja bym chciała mieć taki widok za oknem! ;d
ale już niedługo...hahaxd

Kłosu ;] pisze...

Mówiłam już, że fajne te foty? :P

Sylwia pisze...

K... Marcin przyjeżdzaj! I Jo zabierz po drodze, będzie taki URWAŁ, że do końca życia się POPAMIĘTAMY :D

Zajebiste te zdjęcia
yyyy ja chcę archiwum!