czwartek, 12 sierpnia 2010

23:58

Byłem dzisiaj w Sączu w paru sklepach, oczywiście swoim zwyczajem wyrwałem wszystko co męskie i czarne i fru-do kasy. A płaci oczywiście rodzicielka. Ale co tam.Rzadko się to zdarza. Kupiłem sobie dwie takie ładne, czarne koszule jedną z krótkim rękawem z takimi niebieskimi paseczkami z przodu, a druga jest taka, jaką miałem już wcześniej np tu. Tylko przy białym pasku jest jeszcze jasnofioletowy. No i taką czarną bluzę. Udane zakupy ;)

Widziałem się prawie dzisiaj z krejzolkami z Łącka. Kasia stwierdziła, że mam loczka jak owca koło dupy, Zuza w tym momencie (znowu) zapomniała oddychać. Ach, troszkę "zabójczym" jest ten jej rechot. Bez opamiętania... hahaha

Nie wiem na jaki kolor mam sobie przemalować pokój. Ja chciałbym jak w teledysku "Imagine" na biało cały, biały żyrandol, taki przedwojenny, wymalowany olejną oczywiście, a kontrastowałyby meble, jakieś obrazy, obrazki. Macie jakieś inne pomysły, sugestie? Na początku chciałem w stylu hippie, ale sam nie wiem. Mam mieszane odczucia a pokój trzeba obmalować. Tylko błagam, zważajcie na to, że uwielbiam przemyślenia, więc nie mogę mieć egzotyki w tym pokoju. Więc co myślicie o "Imagine's version"?

Pozdro wszystkim, bo za chwilę północ, a ja dalej w rosole. Dobranoc

5 komentarzy:

irkus pisze...

Tylko biały - wyobraź sobie: wszystko w bieli, a pośrodku Ty - w czarnej koszuli :D --> piorunujące wrażenie... Zasada kontrastu się zawsze sprawdza ;)

dominikarykaczewska pisze...

Co do pokoju to ja już swoją opinie wyraziłam ;d
Imagine śpiewane przez Ciebie w Twoim 'nowym' pokoju:)) i jestem;d

Zastanawia mnie tylko dlaczego nie napisałeś o tym 'chłopcze' i o tym 'wogule' xd

A właśnie tak -w ogóle- to cieszę się razem z Tobą. Pamiętaj xd

Marcccin pisze...

@Irkus: już sobie wyobraziłem... xD Swoją drogą, dobrze, że się coraz częściej ujawniasz

@Dońka: nie warto, ach nie warto... (wiesz z jakiej to piosenki pochodzi?:D)

Marcccin pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
dominikarykaczewska pisze...

Marcinie...nie wiedziałam, ale jak zwykle już wiem ;D