poniedziałek, 23 sierpnia 2010

Jesień?

Patrzę dzisiaj, patrzę, a tu... o Zgrozo: liście na trawniku, czy aby to była już jesień? Ja już też nastrój taki bardziej jesienny. I znów ta chandra nadchodzi coraz większymi krokami i nie da się przed nią ustrzec. Znowu zaczynam ubierać się prawie wyłącznie na czarno.

Za tydzień rok szkolny, wszystko zapięte niemalże na ostatni guzik. A dla mnie to były najgorsze wakacje w moim dotychczasowym piętnastoletnim życiu. Prawie nigdzie nie byłem (wyłączając wypad nad Jazz z Radkiem i Dżacusiem- ale to był początek lipca) później już tylko te piekielne remonty, sprzątania, niekończące się mycie podłóg i odkurzanie. Mam nadzieję- a właściwie jestem pewny, (Dońiczko- nagram Ci to, już niebawem, obiecuję) że spotkam się jeszcze z Petrem i chociaż to mi się uda w te zasrane wakacje. W tamtym roku chociaż były Stany, a teraz... Ech.

W przyszłą niedzielę koncert!!! Mam nadzieję, że będę występował, i mam nadzieję że się teraz Irenko nie wymigasz i wreszcie nagramy to, co mieliśmy nagrać.
Czołgiem wsjem!
Marcccin.

4 komentarze:

dominikarykaczewska pisze...

Niebawem ;d nie ukrywam, ze jestem niecierpliwa...niech Piotr się odezwie i idźcie;d Może to będzie jakiś pozytyw tych wakacji...
dla mnie też te wakacje nie były zbyt udane, ale to taki zły czas w moim życiu..pewnego rodzaju rozstanie...i jeszcze początek czegoś nowego, niechcianego...Takie wakacje miedzy młotem a kowadłem można powiedzieć.
I już nie mogę się doczekać następnych;d

Sylwia pisze...

@Dońka: Jeszcze Ci się jedne wakacje nie skończyły a już myślisz o następnych!

@Wszyscy: Żyj chwilą! Zawsze to lepiej niż żyć Totolotkiem! Dzięki któremu te wakacje zaczęły się najpiękniej jak mogły i chujowo się kończą. Ale takie jest życie a raczej Totolotek. Dobrze, że w niedzielę odratowała mnie Julia typu G.

Przemyślałam wszystko, będę tylko traktorzystką! ;/


Marcinku, ale rozmowy z Tobą były bardzo miłym akcentem tego lata!
Tak więc chwała Wnekowi! Niech żyje Marcccin!

Sylwia pisze...

Wnek, k... rusz d...ę i coś napisz :D

Marcccin pisze...

Jak już mówiłem Ci prywatnie moja droga, napiszę dzisiaj.
Poza tym zacznie się rok szkolny to będę pisać codziennie.