środa, 1 września 2010

Pierwszy dzień.

Pierwszy dzień a już się tak cieszę, Booooże!!! Brakowało mi tego wszystkiego strasznie, tych roześmianych mord, tych głosików, jakże ja się dziś tym upajałem. Byłem w specyficznym amoku i byłem tak potwornie zadowolony, że nic mi tego humoru nie spieprzyło, nawet ta piekielna zawierucha za oknem.

Pierwsze: widziałem się ze Żbikiem. Boooooooże, no kompletnie inna osoba. Przez te dwa miesiące urósł gdzieś z 10 cm, normalnie szok, jest prawie tak wysoki jak ja...  No nie do pomyślenia, mówię mu: "Cześć Żbiku" a on odpowiada "cześć" :D Ale jakim głosem to odpowiada, Chryste... Nie dość, że urósł to jeszcze przeszedł mutację, no ludzieee... xD A i jeszcze jedno co mnie w jego wyglądzie potwornie zdziwiło: zapuścił włosy i wygląda przezajebiście po prostu! Ma takie świetne loczki :D Jak ja prawie ha ha ha ...

No to się z nim pobrechtałem i z Radziem, który mnie przestrzegał, żebym nikomu oczu parasolką nie wybił... :D I jeszcze się z Dżacusiem widziałem i wspominaliśmy jak mi kiedyś strzelał łapą po plecach a ja mu oddałem prawym sierpowym xDDD Ale to było w pierwszej klasie, dawno i (jak to mówi Żbik) nieprawda.

No widzicie, drodzy Czytelnicy, rok szkolny  przyszedł i od razu piszę długie, płonne i co najważniejsze tematyczne posty!!! :D Już się nie mogę doczekać jutra, żeby tam pójść do tej III D i z nimi wszystkimi porządnie porozmawiać.

Ach, Dońko, zapomniałem napąknąć Petrowi o tym reportażu... Wybacz, jutro. xD

Mam cudny humor, ach cudny humor mam
Chcę tak poskakać pod sufit, pośmiać się ha!ha!ha! 
A w domu rumor, robię rumor, yeah
Bo dobry humor, cudny humor mam!!!  

Już nawet deszcz tak nie przeszkadza mi
Bo dobry humor, cudny humor mam
I nie dostrzegam, że coraz krótsze dni,
I że na gitarze coraz lepiej gram

Ten cudny humor wypływa ze mnie hej!
 Na tych ponurych, smętnych leci więc
Ty dobry humor miej, raduj się, śmiej
Odczep tą Bukę, nie pozwól się jej wlec!

Nawet wierszyk napisałem, więc naprawdę jest ze mną dobrze :D

2 komentarze:

Zielonkawa Danusia pisze...

Oddaj mi trochę tego dobrego humoru... Mi go ostatnimi czasy brak...

Powodzenia! Pomyślności!

dominikarykaczewska pisze...

No proszę Cię...ja chce do swojej starej szkoły i klasy !

ta...reportaż..
ale w zimę to ja nie chce;p