niedziela, 1 maja 2011

Powrócisz tu.

Tak z ciekawości wszedłem na blogspot. Popatrzyłem na wpisy sprzed roku, popatrzyłem na te osoby, które rok temu zacząłem obserwować.   Co się u nich zmieniło, jakie teraz piszą notki, co nowego.
I stwierdziłem, że dużo nowego.  Ciekawe, czy Wy mnie jeszcze pamiętacie?

U mnie sporo się zmieniło. Chciałbym jednak wrócić, cofnąć czas do maja 2010. Nie chcę tego co los mi teraz przygotowuje. Nie chcę zmiany szkoły, nie chcę rozstania, nie chcę dołów. Wiem, że te wakacje będą czasem niezmarnowanym, będziemy się spotykać, ale wiem również, że nocą kiedy już zgasną światła i zostanie tylko cisza- będę tęsknił za tym co nie wróci. I będzie mi szkoda lata

 

1 komentarz:

Beti444 pisze...

Dziękuję...i pamiętam.

Często żałuję, że nie można cofnąć czasu, zwłaszcza ostatnio...tyle jeszcze chciałabym powiedzieć swemu tacie, przytulić go ostatni raz...strasznie żałuję, że to niemożliwe...