piątek, 17 sierpnia 2012

17.08

Dawno mnie tu nie było.
Co do mnie. Zmiany, zmiany, zmiany! Mam ciągle przy sobie tych samych ludzi, którzy się zmieniają, jedni przychodzą, drudzy odchodzą, a ci najlepsi zostają!
Poza tym? Pogoda dobija, ale staram się mieć dobry humor. Przedwczoraj miałem koncert z orkiestrą i troche zaszalałem po nim bo było ognisko, więc wczorajszy dzień był masakryczny.
Siostra mojego dziadka skończyła 90 lat, też byłem na jej imprezie urodzinowej :) Kobieta, dzięki której znam dobrze historię swojego rodu :)
Wakacje sie kończą, nie jest to zbyt optymistyczne stwierdzenie. No ale cóż... Wszystko ma kiedyś swój koniec, nic nie poradzę.
Pozdrawiam!!! 

1 komentarz:

Marteniczka pisze...

ooo to dziadek ma bardzo młodą siostrę :DDD
Pozdrawiam z całkiem słonecznego Poznania :)